Saturday, February 25, 2017

Flexible dieting-znate li šta ovo znači?
Ima mnogo pojmova.Moj pojam:uživate u hrani sve dok se uklapa u vaš kalorijski unos.Naravno svi to drugačije shvataju,ali ja ću govoriti iz svoje tačke gledišta.
Za ovaj  način ishrane potrebno vam je neka od aplikacija sa kojm će te računati svoje kalorije.Moja preporuka je MyFitnessPal.
Odredite svoj cilj(skidanje kg,izgradnja mišićne mase..) i možete početi.
Moj zadnji cilj je bio skidanje kilograma(smanjen unos ugljenih hidrata).Iako ovaj način ishrane dopušta a jedete šta god poželite ja se ipak želim zdravo hranite.Normalno dese se dani kad su rođendani,praznici itd.Zato mi flexible dieting pomaže da malo uživam znajući koje su moje granice.
Neko misli da pomoću ovog možete jesti svakodnevno junk food(da i to je moguće,ali vremenom će biti posljedica).
Zato ja ovo koristi nadam se,na ispravan način.
Takođe ovo se može nazvati i IIFYM(if it fits my macros).
Preporuka:Sigurno imate neki cilj ,ali se možda ne možete da se odreknete vaše omiljene čokolade.Ma i ne morate ako probate ovo.(pogledajte instagram profil koji će vam dati ideje @theflexibledietinglifestyle)
Uspjeh je u umjerenosti i ravnoteži!:)
Moj instagram profil-@anastasja_lovric

No comments:

Post a Comment