Monday, September 4, 2017

Cheat day / meal da ili ne ?

Šta ovo uopšte znači?

Da li će mi pomoći da ostvarim svoj cilja?


Postaju hiljadu pitanja na ovu temu.Danas ću vam zato malo pričati o tome.↙

Ja sam takođe na početku imala dosta nedoumica na ovu temu.Dosta sam istraživala,ispitavala neke fitnes eksperte,pa ću sad svoje znanje podijeliti sa vama

Kada sam počela sa zdravom ishranom ,tako sam pokušala i da potpuno izbacim slatkiše i svu nezdravu prerađenu hranu.Ali onda sam saznala za pojam "Cheat day".
Počela sam da jedan dan u sedmici koristim kao "Cheat day" odnosno taj dan sam jela tu "nezdravu" hranu,,u kojoj sam mogla ponekad uživam.Pa bi to ovako izgledalo.

Prvi put kada sam to pokušala nije baš dobro završilo jer je to bio šok za moj organizam .Kasnije sam smanjivala količinu koju unesem taj dan,ali shvatila sam da više ne mogu da jedem toliko tešku hranu jer mi se organizam već navikao na zdraviju ishranu.A osim toga osjećala bih se umorno cijeli dan jer mi je u isto vrijeme taj dan bio za odmor od vježbanja.

Drugi pokušaj je "Cheat meal" tj. tih 5 cheat obroka koje bih pojela u jednom danu rasporedila bih u toku sedmice,ali činilo mi se da se više tako debljam nego inače dok sam cijeli dan jela.

I na kraju šta sam naučila i kako sam izašla na kraj sa tim.To i trenutno radim.

Računam da u toku sedmice smijem imati 5 cheat obroka ,ali ja se trudim da nemam ni jedan.Te cheat obroke iskoristim ako sam sa porodicom,prijateljima i želim da uživam sa njima.To sam radila cijelo ljeto i stvarno sam primjetila da nemam problema ni sa nadutošću niti sam umorna ,a rezultati su sve bolji.
Uglavnom shvatila sam da je cilj u fleksibilnosti,sve vrijeme vrijedno raditi i hraniti se zdravo i dobiti na kraju trodupli užitak.Dobijete rezultate (bolji izgled) i na kraju uživate u hrani koju volite sa ljudima koje volite.
Evo navest ću vam jedan primjer kako ta hrana pomaže u nekim trenucima.
Bodybuilding takmičenja,ako niste nikada gledali proces prije nego što osoba dođe na stage ,pogledajte obavezno.Mogu samo reći da je mukotrpan,težak ,da rezultati na početku idu brzo,ali sve više što se približavate tom danu završetka sve je teže a i rezultati su manji.O slatkišima ne mogu ni sanjati.Ali zato pažljivo biraju sve slatkiše koje vole za taj dan .ZAŠTO?!
Slatkiši naravno u sebi sadrže najviše ugljenih hidrata,takmičari su taj dan iscrpljeni,čak i vodu smiju piti u određenim količinama.Zato kada pojedu recimo čokoladu ,dobiju energiju ,a što je najvažnije ta hrana koja je puna ugljenih hidrata pomogne im u izgledu.Njihovi mišići se još više izraze ,a to je normalno najvažnije na takmičenju pored njihovog nastupa.

I još nekoliko savjeta za dane kada imate cheat obroke.

  • Voda-veoma je važno da je što više pijete taj dan
  • Pokušajte da taj dan jedete laganije,niskokalorične obroke kako ne biste kada pojedete taj cheat obrok prešli vaš dnevni kalorijski unos
  • Vježbe-veoma važno je da taj dan imate neku fizičku aktivnost,jer kao što sam već rekla iz iskustva znam da je teško to izdržati pogotovo ako cijeli dan jedete nezdravu hranu,a usput izbacite i kalorije kako bi ste bili spremni za vaš cheat obrok
EVO GA 😁

Nadam se da vam se svđa ovaj post jer sam se potrudila da dosta toga napišem.Vjerovatno sam nešto i zaboravila,ali vi ako želite još nešto saznati napišite mi u komentarima ili mi se javite na Instagramu ili mail-u.
Lijep pozdrav i STAY STRONG💪
Instagram-anastasja_lovric
Email-lovricanastasja@gmail.com





No comments:

Post a Comment