Saturday, September 9, 2017

Izađi i treniraj Banja Luka

HEEJ NOVI POST

Još jedno prisjećanje na jedan od skorijih događaja ,a to je "Izađi i treniraj" u Banja Luci.Meni se ovaj događaj mnogo dopao jer je okupio mnogo sportista i rekreativaca.
Tu je bilo dosta trenera,a to su:Marko Nikolić,Saša Kecman,Ksenija Kecman i  Aleksandra Aničić.Svako od njih je imao svojih 15 min u kojima je demonstrirao vježbe.
Učesnici su se morali ranije prijaviti kako bi sebi osigurali mjesto i majicu koju im je Nike poklanjao.

Trening je počinjao u 18h ,ali zbog velike gužve najavljeno je da se dođe pola sata ranije kako bi mogli uzeti majice,znojnice i vodu koje smo dobijali na poklon.

Takođe nešto što mi je bilo jako zanimljivo je slikanje sa kartonskom flašicom,girjom..Evo na slici ćete bolje vidjeti.
Prvi koji je vodio trening je Marko Nikolić-osnivač Freestylepower fitnesa.Jednostavno sam se oduševila jačinom treninga i pokretima.Bio je to veoma efektan i odličan trening.I naravno iskoristila sam priliku i slikala se sa njim.:)


Zatim Ksenija Kecman koja se bavi crossfitom.Ja sam je često pratila preko društvenih mreža,ali sam takođe bila oduševljena njenim izgledom i snagom koju djevojka ima.Jedna od želja mi je i da probam crossfit.

Nakon nje dolazi Aleksandra Aničić .Za ovu djevojku sam prvi put čula na ovom događaju,ali imam sve pohvale za nju takođe.
Mislim da je svako od njih bio odličan jer gledano sa strane vježbača:mogla sam sve pratiti,pokazali su mi pravilno pokrete i najvažnije uživala sam i odradila jedan odličan trening.

I kao šlag na tortu ZUMBA  koju vodi instruktor Saša Kecman.Njega sam već viđala na nekoliko party-a i uvijek mi je ostala upamćena njegova energija i način nakoji digne sve na noge i podigne atmosferu.Naravno to mu je i ovaj put uspjelo.

I za kraj još nekoliko slika i video.







No comments:

Post a Comment