Friday, September 22, 2017

RECENZIJE:Proteini.si proizvodi



Hello😆
Napokon novi post.Odlučila sam da postavljam novi post svaki ponedeljak,ali zbog školskih i volonterskih obaveza nisam uspjela napisati.
Ovaj post ce biti recenzija za Proteini.si proizvode.
Evo samo neki od onih koje sam probala:

1.Protein&energy bar coconut flavor

 10/10 Savršena ,nije skupa,zasiti,odlična  tekstura,mekana.Ja inače obožavam kokos tako da sam probala dosta hrane sa kokosom ,ali mogu reći da mi je ovo jedna od omiljenih.

2.Protein chips

Odlični makronutrijenti,ali iskreno mi se bas i ne sviđa .Za moj ukus previše ljuto i pomalo neobičan ukus.Tako da trebate probati ako ne možete odustati od čipsa na dijeti jer ima stvarno odlične nutrijente.Moja ocjena bi bila 4/10

3.Protein blueberry&chocolate oats

Uglavnom su odlična alternativa kada želite jesti nešto slađe od klasične ovsene kaše.Čokolada mi se posebno sviđa jer ima savršen ukus.Dovoljno je samo da samo stavite vrelu vodu i promiješate. Chocolate 10/10 Blueberry 8/10


4.Whey protein powder cherry &yoghurt,cookies&cream

Whey cherry je odličan jer se može praviti sa vodom i opet imati odličan ukus,za mene je malo preslatko 7/10
Cookies & cream sadrži komadiće cookie-a ,ja sam ga najčesće jela sa žitaricama(savršena kombinacija) 10/10

5.Battery pancakes

Sa ovim sam oduševljena jer inače kad mješam protein i želim napraviti palačinke,smjesa se onda previše lijepi za tavu.Inace ih pravim sa kokosovim uljem.Ove palačinke su ukus jagoda i vanilija,imaju komadiće sušenih jagoda.Budu deblje i vazdušaste,i ono sto mi se najviše sviđa je da ih ne morate ni sa čim mazati da bi bile ukusne.Kao da jedete kolač, imaju 11g po jednoj palacinki .Ocjena definitivno 10/10

6.Protein cr
6.Proteini.si syrup 
Bezkalorijski sirup,odličan način da zasladite.Ja sam probala okus čokoladu.Iskreno meni nije nešto posebno,ali opet je dosta bolje ovo koristiti nego visokokalorične čokoladne sirupe.Ocjena 7/10


6.Protein creme
Takođe jedan od proizvoda kojim sam oduševljena.Sviđa mi se jer se stvarno osjete bademi,super je zamjena za klasični eurokrem.Takođe ima odlične makronutrijente-10/10

Sorry zbog mutne slike :(
#proteini.si #proteini.sibih #proteinbars #wheyprotein
Nadam se da vam se sviđa ovaj post.Preporučujem vam da probate neke od ovih proizvoda.Ja sam ih probala još dosta ali nisam imala sada njihove slike.Pogotove za djevojke napomena:NEĆETE IZGLEDATI KAO MUŠKARCI AKO PIJETE PROTEINE.Štaviše veoma su zdravi je pored sirutke sadrže i mnoge vitamine i minerale .Uglavnom probajte.

Pozz,do idućeg puta :*








No comments:

Post a Comment